Duschproblem

Hade tvättid häromdagen. Sista maskinen jag körde bestod bara av handdukar, typ fyra-fem stycken, och när jag kom ner och tömde den kom jag fram till att jag kunde lika gärna ta upp det till lägenheten och torka. Så skulle jag slippa springa ner och tömma torktumlaren om en timme igen. Och så skulle jag slippa köra torktumlaren vilket är bra för miljön 🙂

Vi har en typ av torkanordning ovanför badkaret som i vanliga fall är upphissad nästan ända under taket. Så man ska kuna stå under den och duscha liksom. Och nu hade jag hissat ner den för att nå att hänga upp mina handdukar. När jag skulle hissa upp den igen så satt den fast! Gaah! Hade fram både en stol och en trappstege för att försöka få den att röra på sig men jag är lite för kort. Jag ser i alla fall vad som är fel så jag hoppas att nån lite längre människa kan fixa. Just nu ser det ut så här:

Så igår duschade jag på Friskis & Svettis efter träningen. Var inte helt fel, egentligen, men man kan ju behöva duscha hemma nån gång med..

Författare: innehosina

24- årig tjej från Norrland som skriver om allt mellan himmel och jord. Bor i en trea med hund och min blivande man. Pluggar på distans, stickar barnkläder och sjunger högt i duschen. Här i min blogg kan ni läsa om allt detta och en del annat.

Kommentera

