Måndag igen

Jag höll andan när jag räknade ihop allting i fredags. Självklart stämde det inte men det var i alla fall väldigt nära. Så jag fick helt enkelt gå igenom dokumentet och ändra alla siffror. Det gick fortare än jag hade trott. Idag ska jag jobba med fler ändringar. Men jag har hopp om att bi klar idag eller senast imorgon 🙂
Fick ju besök i helgen av världens bästa C. Vi har ahft skitkul. Igår var vi på skidskytte och tittade på Mixedstafetten. Det är så sjukt kul med skidskytte och att vara på plats är ännu roligare! Stämningen när det går bra för de svenska åkarna går inte riktigt att beskriva. Och till helgen blir det mer, eventuellt redan i veckan.
Livet är rätt mysigt just nu. Det har snöat i natt och jag tänker ta jullov snart. Och så kommer vi att bli sambos snart igen!
Författare: innehosina

24- årig tjej från Norrland som skriver om allt mellan himmel och jord. Bor i en trea med hund och min blivande man. Pluggar på distans, stickar barnkläder och sjunger högt i duschen. Här i min blogg kan ni läsa om allt detta och en del annat.

Kommentera

