Tisdag

Och så är klockan redan halv två? Tiden går verkligen fort när man har roligt. Det första jag gjorde när jag vaknade i dag var att gå ut och sätta i motorvärmaren i bilen. Sen tog jag några böcker och läste i för att kunna skriva om ett stycke i min uppsats. Datorn brukar vara så distraherande. Och ungefär samtidigt som jag var klar med det tog jag bilen ut till Frösön och Friskis & Svettis för ett lunchpass Core. Så jag har bara hunnit hem och ätit lunch efter det.

Nu blir det i alla fall att skriva in lite ändringar i dokumentet och så lite småfix med sidnumreringar och referenser. Sen ska jag lämna in andra utkastet. Så skönt det ska bli! Och nu känner jag mig riktigt nöjd så jag utgår från att jag inte behöver göra några stora ändringar.

Apropå ändringar så städade jag min garderob igår. Rensade bort en hel sopsäck full med kläder som ska kastas. Och så blev det ungefär en ICAkasse med kläder som jag tänker försöka sälja. Dessutom hittade jag en massa fint i mina gömmor. Så jag blev inte så klädlös som jag trodde att jag var 🙂  Känns skönt att ha gjort det i alla fall. En sak mindre att göra inför flytten. Jag har också hämtat upp lådan med julsaker från förrådet så jag ska se hur mycket av det som jag orkar ställa fram.

Men nu måste jag jobba om det ska bli något gjort idag.

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

