Söndagsångest

Det var länge sedan jag hade sån här söndagsångest. Helt plöstligt känns det som att jag har jättemycket att göra imorgon, men jag vet inte vad det skulle vara? Fick ett sms från biblioteket om en bok som ska tillbaka och där började det. Men jag lyckades låna om den så jag få ha den ett tag till. Känns ju lite bättre.

Har haft besök hela helgen. Hela vägen från Stockholm. Vi har varit och tittat på skidskytte. Det var kallt men kul ändå. Och sällskapet var ju oslagbart 🙂

Imorgon kommer mina föräldrar hit, med sin egen hund och min hund. Vi ska väl fixa och dona lite i lägenheten. Jag har till exempel börjat packa i flyttkartonger. Första februari går flyttlasset och eftersom jul och nyår är emellan känns det som att man inte kan börja för tidigt.

Men det är faktiskt fortfarande söndag och jag ska ha tv-kväll med mig själv. Det brukar kunna vara mysigt 🙂

Författare: innehosina

24- årig tjej från Norrland som skriver om allt mellan himmel och jord. Bor i en trea med hund och min blivande man. Pluggar på distans, stickar barnkläder och sjunger högt i duschen. Här i min blogg kan ni läsa om allt detta och en del annat.

Kommentera

