Första måndagen i december

Är sjukt omotiverad till allt idag. Borde städa eftersom jag får besök på eftermiddagen. Men hur kul är det att städa egentligen? 😛 Rensade ut det sista från en byrå igår och skickade den med F till ett förråd nära nya lägenheten. Och det som låg i den byrån hamnade ovanpå sängborden eftersom jag inte vet vart jag ska stoppa det. Tror jag ska fylla en flyttkarong så jag får lite utrymme över i nåt skåp.

Ska fylla i en kursutvärdering också medan jag minns det. Har fått betyg i en kurs och det gick bra. Så. Himla. Skönt. En sak mindre att oroa sig över. Faktiskt fick jag till och med VG. Sociolingvistik är nog min grej när det gäller språkstudier. Tycker faktiskt själv att det är himla intressant hur man använder språk i olika sociala situationer.

Och så kommer Baloo hem idag! 😀

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

