Ingen har väl dött av lite motion

God morgon. Baloo var lite piggare idag än igår så jag fick släpa mig upp redan kvart över åtta. Kanske inte så tidigt för normalt folk, men jag har ju liksom sovit till halv nio ett tag nu. Mentalt gör den där kvarten stor skillnad. Vi har varit ute på en långpromenad. Det var -15 när vi gick ut men bara -13 nu. Jag har vinterjackan som jag köpte förra året, vidhåller att den är för varm om det är varmare än just -15. Men det är skönt att ha en ordentlig jacka.

Sitter och laddar för dagens bravader. Ska promenera bort till Kvantum och få hjälp att posta alla grejer jag har sålt på Tradera. Åtta små paket. Känns bara lite jobbigt att promenera dit bort, men ingen har väl dött av lite motion.

Igår kväll hann jag både baka bröd och koka äppelmos. Bakade frukostfrallor eftersom det är så enkelt.

bröd+mos

Nej, nu får jag ta och bege mig om det ska bli något gjort idag. Ha en trevlig torsdag!

Författare: innehosina

24- årig tjej från Norrland som skriver om allt mellan himmel och jord. Bor i en trea med hund och min blivande man. Pluggar på distans, stickar barnkläder och sjunger högt i duschen. Här i min blogg kan ni läsa om allt detta och en del annat.

Kommentera

