Måndag igen

Solen skiner och snön gnistrar. En fantastiskt vinterdag. Och här sitter jag och försöker jobba. Ska fundera över en del i den stora uppsatsen. Är sjukt less och man blir ju aldrig klar. Dock så verkar det som om min handledare tycker att det är bra så det är ju egentligen mest småfix kvar.

Tur att jag har en anledning att gå ut om en dryg timme – Baloo. Ut i snön och andas frisk luft. Imorgon är det dags för Friskis igen, har inte varit där på över en vecka. Bilen gick ju inte förra veckan 😉  Blir kanske näst sista gången jag är där eftersom jag kanske, kanske, åker hem på fredag och stannar till nyår. Mitt träningskort går ut sista december och jag vet inte om det är värt att köpa ett nytt eftersom vi flyttar en månad senare..

Nej, nu måste jag börja ta tag i det här så jag får något gjort. Det är så mörkt på morgonen att jag har svårt att komma igång 😉

Ha en bra måndag!

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

