12-12-12

Idag är det den 12 december 2012, även känt som 121212. Vet inte om jag tycker det är så snygga siffror som typ 070707 var, men det är ju ändå lite häftigt på nåt vis. Däremot tycker jag att det är snyggt när årtal och datum är samma, typ 13-01-13 som kommer vara nästa sånt datum.

Lite onödigt trams så här på förmiddagen är väl aldrig fel. Jag blev klar med stora uppsatsen igår kväll! Och jag känner mig faktiskt ganska nöjd.Det är ovanligt att jag känner mig nöjd, men nu har det alltså hänt 😛

Den här dagen ska jag jobba med den uppsatsen som blev underkänd förra veckan. Gud vad jag inte känner för det, men jag ska försöka väcka lite jävlar anamma och skriva den bästa uppsats som min lärare nånsin har läst. Haha, eller nåt.

Motivationen är i alla fall att jag måste bli färdig senast imorgon för att kunna ta jullov. Jag hoppas nämligen kunna ta bilen norröver på fredag och sen inte komma tillbaka hit före nyår. Hehe 🙂

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

