Jag vill inte mer nu..

Fan också. Hjärnan har redan gått på jullov när mer feedback på min stora uppsats trillar in i mailkorgen. Tydligen är min bakgrund lite för tunn och det har min handledare påpekat flera gånger? Ursäkta mig, men det har hon inte alls. Den kan vara för tunn dock, det vet jag inget om. Men det känns ju jävligt surt att jag har åkt ifrån alla böcker. Trodde nämligen jag skulle klara mig utan dem medan jag var hemma och firade jul. Åh! Men jag som funderade över vad jag skulle göra av den här dagen, nu vet jag ju.

Ja, ja. Först och främst ska jag hämta syster på jobbet så äter vi lunch tillsammans. Eller om hon äter lunch själv, jag är känner mig fortfarande mätt efter frukosten. Men det kan ju vara trevligt i alla fall. Mamma och pappa har åkt till grannstaden en sväng idag så jag är ensam med hundarna. Ganska mysigt.

Ja, ja. Ska kolla upp vad jag behöver för att tjocka ut bakgrunden och se om det finns att få tag på på biblioteket här. Det är inte omöjligt.

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

