Julklappstips

Jag köper julklappar till min mormor och morfar varje år. Jag vill väldigt gärna ge dom något men det brukar vara svårt att komma på något. När man är mellan 80 och 85 år gammal så har man ju det mesta, så det som brukar fungera bäst är sådant som de använder. Men man vill ju inte alltid ge strumpor, så i år har jag siktat in mig på något ätbart.

När vi var på julmarknad köpte jag en flaska blåbärsglögg gjord i Jämtland. På en mataffär hittade jag rosensocker som också kommer från Jämtland (blandat där antar jag). Jag tänkte att det är lite kul eftersom det är i Jämtland jag bor för tillfället, medan de bor i Lappland/Västerbottens län.

julklappar

Haha, ja, jag fotade dem på spisen 😛

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

