Hos fästmannen

Tjoho. Vi har varit utan internet typ ett dygn hos mamma och pappa. Så jag har inte bloggat därför. Det har väl inte hänt så mycket spännande heller men. Igår kollade jag och mamma in mellandagsrean. En butik hade 50% på alla julsaker så jag handlade tre grejer. Det blir ju jul nästa år igen 🙂  Jag och pappa tankade bilen och så blec det några hundpromenader.. Jag stickade klart en grej, ska fota när jag har fäst alla trådar och så 🙂

Idag packade jag ihop, åt lunch med mamma och pappa och tog bilen till min fästman. Vi har varit på JYSK och beställt nya sängar. Skulle komma på två veckor ungefär. Och så har vi undersökt vart några kompisar köpt bostadsrätt men vi hittade inte dit 😛  Får nog åka förbi där sen igen för nu har vi kollat på hitta.se 😉  Och så har vi handlat mat, blir tacos ikväll. Känns liiite skönt med nåt annat än julmat, även om jag inte är riktigt less än.

Ikväll blir det filmkväll hemma hos min bästa vän och hennes sambo. Tjoho 🙂

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

