Då börjar vi så smått..

Alltså vilken sten som ramlade från mitt bröst. Jag har hela jul och nyår gått och funderat på om jag överhuvudtaget kommer bli godkänd eller om jag kanske har missförstått något så att min stora uppsats inte ens kommer att få examineras. Det har nämligen poängterats noga att om man missar deadlines etc. kommer man inte att kunna examineras. Och när jag lämnade in min uppsats före jul var det bara jag och en till som lagt den i mappen när det gått 24 timmar efter deadline. Men nu har jag varit inne och kollat och jo, jag står överst på listan över folk som kommer examineras. Så. Himla. Skönt.

(Varför jag inte har varit inne och kollat tidigare? Har inte velat förstöra julledigheten med ett sådant besked).

Så nu idag får jag väl dra igång så smått. Opponeringen ska förberedas. Vilket jävla skitjobb, rent ut sagt. Hatar opponering. Har alltid gjort och kommer mest troligt alltid att göra. Men, men. Det måste ju göras. Siktar på den 16 januari när deadline för slutversion är. Sen har jag några dagar innan nästa termin drar igång. Fan, måste ju börja beställa böcker för det också! Tur att jag kom på det i alla fall.

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

