Nähä?

Ingen av de uppsatser jag ska läsa och göra en opponering på finns tillgängliga. Antar att skribenterna inte har laddat upp dem än. Känns ju lite sådär, jag hade gärna varit färdig innan helgen så att jag känner att jag har koll under nästa vecka.

Nåväl, jag har gjort annat istället. Det är ju inte så att jag lider av att vara ledig. Har beställt nästan all kurslitteratur. Fattas en bok, men jag hittar nog den någonstans. Beställde all litteratur ny. Sökte lite på begagnat men hittade inte en enda av de böcker jag skulle ha och det blev inte så dyrt som jag hade föreställt mig så jag bestämde mig för att använda julklappspengarna till mina kursböcker 😉  Det är trots allt trevligt med alldeles nya böcker.

Har promenerat med hundarna också. Mamma är ute på vift och pappa är sjuk så jag har gått med en i taget. Det är precis lagom promenadväder idag så jag tyckte bara att det var skönt. Frisk luft och lite motion och så känner jag samspelet mellan mig och hundarna. Man mår så himla bra.

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

