Fredag!

Ja, inte för att jag har jobbat direkt hårt här i veckan men det känns ändå skönt att det är fredag 😛

Sitter just nu och läser den uppsats som jag ska opponera på. Hittar både bra och dåliga saker, vilket känns bra eftersom man ju måste ha något att säga vid en sån tillställning. Cirka tio minuter ska jag visst prata. Känns ju.. Sådär.

Men, jag har andra planer för dagen. Bland annat skidor på TV. Kalla var grym igår (när började jag säga grym?). Det var riktigt roligt att se. Och så ska jag fota en grej jag har stickat så jag kan visa upp den här. Ska även sticka vidare på en annan grej. Har stickat om den en gång redan men det blev ändå inte bra. Så går det när man har för bråttom 😛

Ikväll kommer älskling hit i alla fall. Vi ska väl fira mig lite imorgon eftersom jag fyller år under nästa vecka och då redan har åkt tillbaka till stan.

Så nu ska jag läsa vidare innan jag tar helg! 🙂

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

