Det här med sängöverkast..

Vi har ett skitsnyggt överkast på vår säng nu. Svindyrt var det också, som tur var fick jag det av mamma. Synd bara att vi har köpt en ny säng som vi ska ha i nya lägenheten. En riktig dubbelsäng, nuvarande överkastet kommer vara alldeles för litet där. Och ett nytt likadant fast för en dubbelsäng kostar 2000 kronor. Bara. Nej, men det funkar ju inte alls. Även om jag använder någon 50% rabattkod så är man över min smärtgräns för vad som är rimligt för ett överkast. Man är över den gränsen med råge.

Så jag letar runt efter ett annat. Det snyggaste jag har hittat är detta, men jag vet inte om det är min stil riktigt. Men det känns ju lite lagom neutralt utan att vara sådär rutigt som alla andra är. Jag vet inte. Överkast är en svår grej.

86-2722Finns här.

Författare: innehosina

24- årig tjej från Norrland som skriver om allt mellan himmel och jord. Bor i en trea med hund och min blivande man. Pluggar på distans, stickar barnkläder och sjunger högt i duschen. Här i min blogg kan ni läsa om allt detta och en del annat.

2 thoughts on “Det här med sängöverkast..”

  1. Sv: Haha sörry! Lite privat vill vi ha så sänghörnan är sacred. 😉 Kommer kanske en bild på det lite senare men just nu är det vitt och tråkigt där bara. Vi har ett svart överkast. Vet inte vart vi köpt det men det är snyggt 🙂

Kommentera

