Torsdag

Oj, då var det redan torsdag. Jag tog mig lite sovmorgon idag och gick sedan en långrunda med Baloo. Vi kom in vid halv tio. Då plockade jag ihop lite här hemma och satte mig att vänta på en person som skulle titta på lägenheten. Och så har jag visat lägenheten så det är egentligen först nu jag har tid att börja jobba. Ska ändra lite saker i uppsatsen nu då.

Annars vet jag inte om jag har så mycket för mig idag. Det blir hundpromenader och plugg. Men det är väl rätt okej det också.

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

