Tjugotre

Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag?

Ja, så gott som. Med den skillnaden att jag fyller år. Hurra, hurra, hurra 😉 vi firade ju min födelsedag förra helgen så det känns inte så märkvärdigt.

Jag har startat dagen med en extralång promenad med Baloo. Kvantumrundan. Det tog en dryg timme och jag förfrös nästa kinderna. Det är typ -18 grader. Men det var samtidigt skönt att gå långt och vakna till liv. Har myst för mig själv med god frukost och nu tänkte jag faktiskt putsa fönster på insidan. Kan ju vara skönt att ha gjort klart så mycket städning som möjligt innan vi ska flytta.

Annars har jag nog inte tänkt göra nåt speciellt idag. Det lär ju bli lite hundpromenader och så. Kanske att jag stickar eller spelar piano. Eventuellt packar en flyttkartong. Eller pysslar ihop ett kort. Jag kommer nog lyckas fylla dagen, om man säger så. 🙂

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

