Söndag

Hjälp vad trött jag var idag. Ändå gick jag och la mig i tid. Och somnade direkt jag släckte lampan. Men lilleman var pigg tidigt ändå. Såklart.

Vi har gått Kvantumrundan idag igen.En timme och tio minuter gissar jag att det tog. Ganska skönt.

Jag har inga speciella planer för dagen alls. Jag ska göra i ordning ett paket som ska postas imorgon och sy i knappar i en annan grej. Sen tänkte jag läsa lite (läser en bra bok nu, tänkte recensera den sen) och kanske se på tv. Lite så. Bara ta det lugnt och slappa så mycket att jag längtar efter att göra något vettigt imorgon. Tror knappast att det kommer inträffa men.

Ha en bra söndag!

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

