Måndag

Sitter här och drar mig för att börja jobba. Så mycket för att slappa bort gårdagen, skulle gärna göra det en dag till 😉

Har i alla fall varit ute på morgonpromenad med Baloo. Statoilrundan idag, den tar bara 40 minuter. Och så sprang jag upp på ICA och köpte en sån där liten vadderad påse med porto och allt. Har en present att posta. För nej, jag orkade inte göra i ordning igår. Lika lite som jag orkade sy i knappar eller baka bröd. Men jag har då saker att göra ikväll istället då 🙂

Igår läste jag halva dagen. Såg på tv och satt vid datorn. På kvällen tänkte jag sticka men kom aldrig så långt. Det var ganska skönt ändå, att inte göra så mycket alls. Och idag är det måndag och jag sitter och drar mig för att börja jobba. Ska försöka skärpa mig nu. Intalar nämligen mig själv att jag kommer få vara ledig ikväll om jag jobbar på bra idag.

Ny vecka, här kommer vi.

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

