Onsdagsplaner

Idag är det onsdag och jag har planer för hela dagen. Nu på en gång ska jag ta bilen och åka på Kvantum. Har några paket som behöver postas. Har nämligen sålt kurslitteratur på blocket. Så skönt att bli av med böckerna, dels för att jag inte tycker om dom (;)) men också för att det är skönt att få in lite pengar på kontot. Och så tog de alldeles för mycket plats i bokhyllan. När jag är på Kvantum ska jag passa på att köpa mjölk också.

Sen när jag kommer hem blir det att finslipa uppsatsen. Har fått kommentarer från handledaren och väntar nu bara på kommentarer från examinatorn. Det tar verkligen aldrig slut det här. Men snart så 🙂

Och får jag tid över behöver det verkligen dammsugas här inne. Till exempel 😉  Och så ska det stickas en hals på koftan som ligger i inlägget härunder. En liten barnkofta är det, för den som inte såg. Ska ta en bild när jag har sytt ihop den igen.

Nej, nu måste jag åka iväg om det ska hinnas nåt idag. Ha en bra dag!

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

