Torsdag

Idag sov jag alldeles för länge. Halv nio kom Baloo och väckte mig. Jag bryr mig inte om att ställa någon klocka när jag inte har någon direkt tid att passa och en hund som ändå är hyfsat morgonpigg. Det är ju annat när man har ett seminarium klockan 10, då måste man ju vakna i tid så man hinner rasta honom ordentligt och så.

Igår hann jag i alla fall jobba igenom uppsatsen. Tror verkligen inte att det finns mycket att ändra nu (eller det finns det ju alltid, men..) men jag måste ändå vänta på examinatorns kommentarer. Sånt gör mig nervös, eftersom ursprunglig deadline var igår men vi har fått förlängt till nästa onsdag. Jag funderar ändå på om jag har missförstått. Men det har jag nog inte.

Idag ska jag ner på stan och äta lunch. Klockan 12 är det sagt. Tänkte passa på att lämna tillbaka lite låneböcker då också. Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra av dagen. Jag får väl försöka njuta av att vara ledig. Jo, jag ska skriva ut lite papper för spanskan som börjar på måndag. Försöka sätta mig in i vad vi ska läsa och när.

Hm.. Nu tänkte jag nog dammsuga en sväng (för nej, det blev inte gjort igår). Sen får jag nog byta kläder och göra mig i ordning tror jag. 🙂

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

1 thought on “Torsdag”

Kommentera

