Trött i huvudet

Har läst hela dagen. Förstår verkligen inte allt. Det jag förstår hänger jag med på eftersom vi haft samma grejer på engelskan. Tyckte att det var rena grekiskan då så jag är glad att jag redan gått igenom det en gång. Men det värker i huvudet när man måste tänka så hårt 😉

Nu är det nog dags för paus, dock. Ska försöka smälta det jag har läst. Dags för en hundpromenad, middag och sen blir det att läsa några sidor i en roman. Jättekul 😉

P1010023-kopiaSåhär trött är jag. (Bilden är från 2010).

 

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

