Onsdag

Börjat känna mig sjukt stressad när jag inser allt vi har att göra den här veckan. Gaah! Jag har i och för sig en tendens att jaga upp mig i onödan, men med tanke på att jag har gjort en skrivuppgift som tagit mig dubbelt så lång tid som jag trodde börjar jag fundera på om jag överhuvudtaget kommer klara det här. Men det är klart jag gör. Enligt min sambo säger jag så här varje termin och hittills har det ju faktiskt gått bra.

Jaja, jag har i alla fall startat dagen med att skriva färdigt en text. Har skrivit hela för hand sen jag upptäckte att jag inte kunde koncentrera mig med datorn på. Sen renskrev jag den i word bara. Det är ett knep jag har när jag inte klarar av att koncentrera mig. Det är som att orden kommer lättare om jag håller i en penna också men jag vet inte om det bara är inbillning?

Nu ska jag göra ett självtest och sen blir det lunch och hundpromenad, tänkte jag. Och eftermiddagen har också saker att bjuda på, det är jag säker på.

Författare: innehosina

24- årig tjej från Norrland som skriver om allt mellan himmel och jord. Bor i en trea med hund och min blivande man. Pluggar på distans, stickar barnkläder och sjunger högt i duschen. Här i min blogg kan ni läsa om allt detta och en del annat.

Kommentera

