Ontimagen.nu

Idag har vi första seminariet i fjärde kursen och jag känner mig inte så himla förberedd. Har faktiskt lite ont i magen. Jag har gjort allt vi ska göra men jag tycker ändå att det inte känns riktigt bra. Men det är ju bara 90 minuter av mitt liv, jag ska nog överleva dem.

Dagen bjuder väl bara på annat plugg annars. Så spännande är jag idag 😉

Gårkvällen blev trevlig i alla fall. Maten tog nästan slut så jag antar att den var helt ätlig. Hade gjort Flygande Jakob, på sambons begäran. Och så gjorde jag pannacotta till efterrätt. Första gången jag gjorde det och den blev bra. Det var ju inte så svårt, faktiskt 🙂

Nej, nu blir det att testa ljud och ladda inför seminariet som vi har mellan 10-12.

Ciao!

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

