Hittat ett överkast

Kommer ni ihåg att jag våndades lite över vilket överkast vi skulle ha på sängen (Ja, man har ju svåra problem, alltså 😉 )?

Nu har jag hittat ett som får gälla tills vidare. Vi köpte ett från ellos för 40 kronor (ett erbjudande dom hade) som är vitt och lite för litet. Vi köpte det bara för att ha något men tyckte att det var ganska snyggt med vitt. Så nu har jag bestämt mig för att beställa hem ett annat vitt i lagom storlek.

överkastmatildaDet är vitt och grått men ska vara vändbart om jag har förstått det rätt. Finns att köpa här.

Och ja, det blev ”rutigt” ändå 😉

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

3 thoughts on “Hittat ett överkast”

Kommentera

