Ny vecka

Då var det dags för vardag igen. Jag har ett seminarium mellan 10-12 och känner mig inte förberedd idag heller. Ska skumma igenom mina anteckningar och fräscha upp minnet lite.

Idag är en sån dag då jag kommer ha dåligt samvete för att jag inte hinner nånting. Tiden har en tendens att springa iväg när man har seminarier på förmiddagen. Men det får väl lov att vara så då.

Gårdagen var trevigare än den här dagen i alla fall. Svärmor fyllde år och bjöd på lunch och tårta. Himla trevligt var det 🙂  Och på kvällen fick vi mer tårta hos en kompis till min sambo. Så ur den synvinkeln är det skönt att det är vardag och slut med socker ett litet tag.

Nej, nu testar jag ljud och sånt och sen kör vi.

(Mantra: Det är två timmar av mitt liv, jag överlever det).

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

