Solig tisdag

Idag är vädret helt underbart. Ser fram emot lunchpromenaden vi ska gå om en timme. Sol och gnistrande snö är typ det bästa som finns.

Ligger bra till i pluggningen idag. Det är skönt. Har läst och svarat på frågor fram till nu och nu ska jag lyssna på en skiva och göra övningar till den. Det är därför jag har startat datorn.

Om jag var lite ledig skulle jag tagit en promenad ner på stan och postat ett brev samt hämtat ett paket. Men nu är jag ju inte ledig på det viset, får lite ångest om det går bort för mycket pluggtid. Så det får kanske bli ikväll då.

Ja.. Annars har jag inte så mycket att dela med mig av just nu. Får se om jag kommer på något klokt sen.

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

