Segt..

Usch vad segt det gick att komma igång idag då. Kan bero på att det irngde en jävla försäljare under morgonpromenaden och tjatade sig till att få sälja på mig ett mobilabonnemang. Ett dyrare abonnemang. Känner mig på så sjukt dåligt humör, mest för att jag liksom inte har nåt annat val eftersom det jag har tydligen har upphört. Känner mig liksom överkörd av hela bolaget. Men, men, det kanske släpper sen.

Nåväl, nu ska jag ta tag i dagens sysslor. Ska skriva en wikipedia-artikel på spanska. Låter kul, faktiskt. Vi fick välja nånting svenskt (plats, tillställning, person etc.) som inte finns på spanskspråkiga wikipedia. Jag valde Heidi Andersson, mest för att jag inte trodde att nån annan skulle välja henne. Så nu ska jag försöka få till en artikel 😉

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

