Trött söndag

Gårdagen blev trevlig även om den avslutades med huvudvärken från helvetet. Jag brukar ALDRIG ha ont i huvudet, men nu har jag haft en period med konstig huvudvärk då jag även mått illa medan det värker i huvudet. Ett tag tänkte jag att jag behövde glasögon men jag får det även om jag inte har suttit och läst en hel dag. Nu börjar jag eventuellt misstänka migrän?

I alla fall, det blev söndag och idag ska våra familjer komma hit och fika upp resterna från igår. Jag ska börja duka nu, tänkte jag. Skönt att all städning blev klar igår.

Sen får vi väl se. Det är jättefint väder idag så egentligen borde man vara ute och andas frisk luft. Men det kommer fler såna dagar 🙂

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

1 thought on “Trött söndag”

  1. sv: Men verkligen, haha! som om vi bara äsch vi har redan vunnit skitsamma vad vi skickar. Vi behöver ju inte vinna igen men bra om vi åtminstone skickar ett bidrag som halva Sverige inte skäms över 😉

Kommentera

