Thursday in spring

Det har varit töväder i flera dagar vilket resulterat i slask och blankis på vägarna. Härligt. Inte. Igår halkade jag och landade på ändan. Inte skönt.

Jag håller fortfarande på att introduceras på nya jobbet samtidigt som jag pluggar. Tentan är dock avklarad och jag tror att den gick bra. Däremellan försöker jag fixa med lite allt möjligt praktiskt så som räkna ut hur mycket jag får tjäna utan att tappa studiemedlet och kolla upp så vi har en hemförsäkring..

Men, men, nästa vecka är det sportlov i skolan (=jag jobbar inte) så då är jag bara hemma och pluggar hela dagarna. Ska försöka plugga bort så mycket som möjligt så jag inte behöver läsa så mycket medan jag jobbar. Om det går ens. Men jag tror nog att det kommer lösa sig det här.

Så är det. Ska plugga hårt en timma nu innan det bär av till skolan för mer introduktion.

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

