Snöstorm och förkylning

Idag är det marknad i vår lilla stad. Vi vaknade upp till snöstorm och när vi kom till marknade upptäckte vi att de allra flesta inte ens hade brytt sig om att ställa fram sina varor på stånden. Lite trist, men vi fick oss lite godis och viltkorvar och så gick vi hem.

Innan marknaden blev det en runda i affärer. Jag köpte en till kudde eftersom jag i natt upptäckte att jag skulle kunna döda för att få använa sambons kudde också (och därmed alltså sova lite högre). Och så köpte vi lite småkrafs till lägenheten bara. En present också.

Jag har varit lite småförkyld i ett par dagar. Ont i halsen, fast inte mycket. Känns egentligen mest som att jag är väligt torr i halsen. Det tackar jag för. Jag har faktiskt inte varit sjuk sedan i juni 2010 (!) så det är väl egenligen dags. Hur jag kommer ihåg att det var i juni 2010? Det var då Baloo var nio veckor gammal och jag var ensam hemma med honom. Det var lagom kul att potträna honom med hög feber. Små valpar måste man ju ta ut typ hela tiden. Men det gick ju på nåt vis 🙂

Nu ska jag spela tv-spel med sambon innan det är dags för Melodifestivalen.

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

