Ny titel

Vi vaknade upp till underbara nyheter och eftersom de redan ligger på facebook (och därmed räknas som officiella) tänker jag dela dem här. Min sambo har blivit morbror, sent igår kväll. Så därmed tänker jag med bestämdhet kalla mig själv för moster. Så himla kul! Och jag fick en ny titel också, haha.

Det är ny vecka igen. Jag har ett seminarium 10-12 och undrar hur det ska gå. Är så hes att jag knappt hör själv vad jag säger. Laddar just nu med en varm kopp te med honung. Hoppas att jag inte behöver prata så mycket. Sen är det väl bara att plugga för glatta livet. Har en del som ska läsas i veckan men tror nog att jag ska hinna utan problem. Om jag är duktig kanske jag till och med kan börja på sånt som vi ska göra längre fram.

Ja, ja, nu kör vi. 🙂

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

