Min nya tavla

För ett tag sedan skrev Spiderchick ett inlägg om ätstörningar och rundade av med en mening som jag tyckte var så bra att jag bestämde mig för att göra en tavla av den.

spiderchick.tavla

Hänger i köket på en vägg som jag kallar lyckoväggen, ska samla citat och sådant som jag associerar till lycka på den. Inte så originellt kanske men jag tror jag kommer tycka om den 🙂

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

1 thought on “Min nya tavla”

Kommentera

