Skitväder

Idag är det inget roligt väder ute. Jag känner mig dock friskare än igår så jag orkade gå en riktig promenad med Baloo idag. Igår blev det bara kortare svängar, tyvärr. Nu sitter jag och väntar på en kille från fastighetsbolaget som ska komma hit och kakla. Om jag hörde rätt, tyvärr har jag ett mindre lock för örat så jag är inte riktigt säker på vad han sa. Men jag tror det i alla fall för han bad mig röja undan på bänkarna.

I alla fall sa han att han skulle komma efter nio. Nu är klockan halv tio och han är inte här än. Efter nio betyder väl i och för sig i teorin att han har hela dagen på sig. Jag har dock suttit här sen kvart i nio och liksom väntat på att det ska ringa på dörren. Men det är ju inte hans fel.

Jag får väl börja med nånting så dyker han säkert upp i ett kritiskt läge. Ha en bra dag!

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

