Friday

Igår tog jag och Baloo bilen till mamma och pappa. Eller mamma, om man ska vara noga, för pappa är inte hemma. Så vi myste igår kväll, jag och mamma och Baloo låg mest i hallen som en enstöring. Haha. Och idag fick jag sovmorgon till halv nio, fast mamma gick till jobbet vid sju.

Lustigt det där förresten, för några år sedan skulle jag aldrig ha tyckt att halv nio var sovmorgon. Nu tycker jag det är en precis lagom tid att kliva upp.

När mamma slutar jobba om ca 3,5 timme ska jag hämta henne på jobbet och så ska vi köra till stugan. Där är pappa, Syster och Tuff. Ska bli mysigt att vara där en helg. Jag har inte varit i stugan sen i juli! Sambon är på egna äventyr, de kör skoter i en annan stuga. Sportlov i fjällen är inte dumt 🙂

Så fram till dess får vi se vad jag hittar på. Borde plugga, men jag vet faktiskt inte om jag ids. Ska skicka ett mail i alla fall och sen se vad som händer. Jag ligger trots allt ganska bra till tidsmässigt.

En helg i stugan och sen börjar jag jobba – nu börjar våren!

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

