Plugg, plugg, plugg..

Har jobbat hela dagen. Nu sitter jag och läser igenom en text jag skrev i söndags. Än så länge tycker jag att den är hyfsat korrekt, så jag törs nog lämna in den.

Sen ska jag fylla i lite andra papper och läsa i en roman. Ligger efter i romanläsningen så jag försöker prioritera det i veckan.

Eh.. Ja. Sambon kanske kommer förbi ikväll. Smidigt att vi veckopendlar till samma ort under en kort period nu 🙂

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

2 thoughts on “Plugg, plugg, plugg..”

  1. Åh, visst är det jobbigt med romanläsandet? Jag har inte läst en enda vettig bok sen jag började plugga. Känner att om jag ska läsa så ska det vara kurslitteratur typ. Hemskt?

Kommentera

