Söndag igen

Helgerna går väldigt, väldigt fort. Men det gör veckorna också. Snart är det jul igen, utan att vi har märkt det 😉

Igår låg vi och sov en stund efter utflykten. Alla tre i dubbelsängen (som fortfarande är det bästa köp vi har gjort nånsin!). Sen blev det middag och jag fick för mig att baka. Har erbjudit mig att ta med bakverk på påsk så jag snodde ihop två sorter och lite matbröd. Matbrödet tänker jag ha själv dock.

Sen blev det lite TV och en film på Netflix innan vi somnade. Jag sov som en gris hela natten.

Idag har jag jobbat lite. Har ganska mycket att göra på jobbet i veckan. Och en del läsning att göra. Men det ska jag nog fixa, med lite lagom mycket planering så.

Ikväll blir det att packa för en vecka på jobbet och påskhelgen i stugan. Vi ska betala räkningar och så ska man väl försöka varva ner lite inför veckan som kommer.

Författare: innehosina

24- årig tjej från Norrland som skriver om allt mellan himmel och jord. Bor i en trea med hund och min blivande man. Pluggar på distans, stickar barnkläder och sjunger högt i duschen. Här i min blogg kan ni läsa om allt detta och en del annat.

Kommentera

