Miércoles

Den här veckan går alldeles för fort! Idag har jag läst tre timmar på förmiddagen och är inte i närheten av all text som ska läsas. Hel eftermiddagen har jag ägnat åt att skriva en text. Den blev inte alls bra men jag får nog lämna in den ändå. Har annat som ska göras 😉

Men jag känner mig ändå nöjd med livet, trots att det är mycket att göra just nu. Jag har fått lön och eftersom jag är ensam hemma bestämmer jag själv vad jag ser på tv. Så triviala saker är inte att underskatta 😉

Nu blir det hundpromenad och sen ska jag ge mig på att laga mat 🙂

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

