Redan torsdag

Veckan går som sagt alldeles för fort! Det är redan torsdag.. Jag har i alla fall börjat på en skrivuppgift idag. Vi ska skriva en filmrecension på en kortfilm som jag faktiskt tyckte var bra. Får se hur det går att recensera dock, jag tyckte den var lite väl kort för att skriva mycket om.

Klockan 10 ska jag träffa en grupp för att planera grupparbete. Ett jättesvårt arbete, om man frågar mig. Men jag hoppas väl att det ska klarna under det här första mötet. Sen hoppas jag kunna fortsätta skriva och göra ett självtest i grammatik.. Borde skicka lite mail också..

Ja, så jag pluggar idag. Sambon kommer hem ikväll efter några dagars jobb på annan ort. Han ska få städa, tänkte jag 😛   Så snäll är jag. Men han jobbar faktiskt bara heltid, jag har just nu 180% sysselsättning. Förvisso självvalt men man måste hjällpas åt här i livet.

Ja, ni vet var ni har mig idag 😉

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

