Tisdag

Den här veckan går nog ganska fort 🙂  Tisdagen har redan passerat.

Igår kväll var jag på ett gympapass. Var jätteskönt efteråt. Ska gå och simma på torsdag, tänkte jag så jag får mig lite mer motion.

Annars jobbar jag och står i. Tycker faktiskt att jag lär mig och utvecklas hela tiden. Har ett himla utvecklande jobb. Utmanande också.

Ikväll ska sambon komma förbi en sväng. Hans jobb hyr en lägenhet en bit härifrån så han bor där och är lite sällskap åt sin arbetskamrat 😉  Men han kommer förbi ibland så vi ses ändå. Det är kul. I helgen ska vi upp till stugan igen, det ska också bli kul. April brukar alltid bara svischa förbi eftersom vi är så mycket i stugan.

Nu ska jag plugga lite till innan sambon dyker upp 🙂

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

