Upploppet

Idag är det lördag. Solen skiner och fåglarna kvittrar. Jag har avnjutit frukost på balkongen, efter en långpromenad med Baloo. Sambon jobbar extra idag och väntas inte hem förrän runt fyra. Kan bli lite tidigare eller lite senare. Så jag tänkte passa på att göra det sista skolarbetet för terminen. Ett foruminlägg i kulturkursen och så ska jag läsa på lite inför tentan på måndag. Efter den tentan är jag färdig för den här terminen! Underbart, om jag får säga så.

Har även bokat in en tvättid i eftermiddag. Klockan 15-18. Tänkte hinna tvätta upp det mesta då. 🙂  Passar ju bra eftersom jag inte vet när sambon kommer hem. Sen är det lördagkväll och jag tänkte passa på att vara ledig imorgon. Inte ens tentaplugga. Kanske lite arrogant, men jag tror faktiskt att jag kan det jag måste kunna..

Så är det. Snart är det sommar och jag längtar jättemycket 🙂

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

