We used to say that we’re forever running around and nothing’s better

Jag har jordens huvudvärk ikväll. Gissar att det beror på vätskebrist. Har inte tid att dricka på dagarna. Eller jo, tid finns väl men det är inget jag prioriterar, tyvärr. Och så är det så pass varmt ute nu så jag tror att det bidrar till vätskebristen.

Vädret har ju varit underbart i några veckor nu. Riktig sommarvärme och det är bara maj än! Jag njuter i stora drag, särskilt som jag är färdig med studierna nu. Kvällarna sträcker ut sig som en oändlig massa av tid just nu. Skönt! 🙂

 

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

