Friday, I’m in Love

Klockan är inte ens halv nio på morgonen och jag sitter på mammas och pappas altan som ligger i skugga. Och jag fryser inte ens! Brukar man inte alltid kunna göra i juli, faktiskt.

Igår kväll var det försommarkväll här i ortens centrum. Alla affärer hade kvällsöppet och de bjöd på smakprover lite här och där. Jag köpte mig ett par skor. Hittade ganska många skor jag ville ha.

Och idag är sista jobbdagen innan helg. Jag börjar typ halv elva men funderar på att gå dit lite tidigare för att jobba undan lite. Jag väntar bara på att ett självtest ska öppna hos högskolan så jag kan göra det. Igår fick jag veta att jag är godkänd i en kurs och än så länge underkänd i den andra. Ska göra en omtenta i augusti så får vi se sen. Känner mig oväntat lugn över omtentan faktiskt. Trodde att världen skulle rasa samman men det gjorde den inte 😉

 

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

