Midsommar

Har lyckats få ont i halsen.  Känns inte så jättekul måste jag säga. Vi har i alla fall inga vilda planer för midsommar så jag klarar mig nog ändå 🙂

Idag åker vi till fjällen när sambon slutat jobba. Jag ser fram emot det. Jag får väl ligga där och bli frisk om det skulle vara så 😉  smitta syster och mamma och pappa..

Jaja, först och främst ska jag tvätta berget i tvättkorgen. Har bokat tid klockan åtta. Och sen ska jag promenera med baloo. Packa och tvätta lite till. Sen far vi nog 😉

Trevlig midsommar!

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

