Första lediga dagen

Jag håller på att hosta lös lungorna idag. Var förkyld över midsommar och känner mig frisk nu, så när som på hostan. Är inte roligt alls. Men det går väl över det också till slut.

Idag har jag i alla fall sovit länge. Var i och för sig död ändå eftersom jag varit vaken nästan hela natten (hostan igen). Men sen tycker jag nog ändå att jag har gjort en del. Har veckohandlat, diskat, stökat bort i köket. Släppt in en vaktmästare som ska komma tillbaka och fixa bort äckellukt under diskbänken.. Lagat mat (ni ska få se vad sen) och diskat..

Vädret är fint idag men jag törs inte riktigt vara ute eftersom jag är rädd att förkylningen ska slå tillbaka. Bättre att plågas inne några dagar då.. Men i år verkar det i alla fall vara en fin sommar! 🙂

Nu har jag precis lagt in räkningarna och förvånats över hur lite vi hade som skulle betalas den här månaden. Men det är ju bara bra, då får jag ju pengar över 🙂

Resten av kvällen blir det nog One Tree Hill och glass för att bota hostan.

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

