Tuesday 25

Fick en rolig inbjudan med posten igår. I och för sig var den ganska väntad men den var ju fin så därför var den rolig att få. Vi är bjudna på dop i augusti. Sambons systerdotter är det som ska döpas. Så nu får vi börja leta doppresent..

Här händer det kanske inte så mycket idag. Jag hostar fortfarande som en galning. Tänkte ge mig på att dammsuga och torka alla golv, samt städa toan idag. Känns som ett lagom projekt. Sen får vi väl se vad jag hinner. Borde börja plugga lite också.. Fy för omtentor.

Ja, ja, men först måste jag nog fundera ut vad jag ska äta till lunch. Skönt att det är mitt största problem idag.

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

