Wednesday, 26

Onsdag idag. Vädret är varmt men inte riktigt lika varmt som det varit ett par dagar. Vi har gått våran långpromenad på morgonen, jag och Baloo. Vi har inte gått den tidigare i veckan eftersom det dels har varit så varmt och dels har jag varit förkyld med hosta så jag har inte velat gå så långt. Men idag så! 🙂

Sen har jag fixat lite här inne. Bland annat packat upp en fin servis som jag fått. Och så har jag slitit ut lakanen ur sängen. Ska tvätta mellan 12-15 idag. Tänkte passa på att börja plugga lite då. Har ju en omtenta i augusti som jag behöver klara.. Blä vad okul det kändes med en omtenta.

Jag börjar i alla fall bli frisk från förkylningen, vilket känns bra. Kommer nog vara i form i helgen, ännu bättre 🙂

Författare: innehosina

24- årig tjej från Norrland som skriver om allt mellan himmel och jord. Bor i en trea med hund och min blivande man. Pluggar på distans, stickar barnkläder och sjunger högt i duschen. Här i min blogg kan ni läsa om allt detta och en del annat.

Kommentera

