Inte ens tolv

Tittar på klockan och inser att den inte ens är tolv? Jag har hunnit gå en långpromenad med Baloo, skriva ett antal pluggpapper, slå in ett paket, äta lunch.. Och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Det finns en del att göra.

Vi ska ju åka bort i helgen så jag behöver väl packa lite. Och så behöver jag ta ut pengar. Men det borde gå ganska fort. Så jag får väl hitta på något annat, helt enkelt.

Igår tittade jag på filmen Social Network, handlar om killen som skapade facebook. Vilken historia. Jag satt och tänkte att pengar är en alldeles för stor drivkraft i vårt samhälle. Usch. Apropå facebook fick jag tag i en gammal kontorsstol gratis igår. Lokala köp- och säljsidor är jättebra, helt enkelt. Ska ha den som pianostol, kommer bli super.

🙂

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

