Garderobsrensning

Torsdag idag. Sambon har plockat ut lite ledighet och dragit till Åre. Han ska vara funktionär på nån cykeltävling där i helgen. Och så skulle de få cykla gratis efteråt så han var helnöjd. En cykel och en slalombacke är vad han behöver för att vara lycklig i livet 😉

Så jag blir ensam några dar. Håller just nu på att rensa en garderob som vi bara tryckte in en massa grejer i när vi flyttade in. Har en till sån garderob jag ska pyssla med. Och så ska jag städa skrivbordet. Så får vi se vad klockan är sen. Nån hundpromenad och lite läsning lär det väl bli också innan det är natt 😛

Igår var jag ute och sprang. Ska skriva det här så jag måste ut och springa fler gånger. Det var jättejobbigt men jag tog mig då runt den rundan jag skulle springa utan att gå mer än två meter i den längsta uppförsbacken. Men då fick jag i alla fall bekräftat att det är jobbigare att stanna än att fortsätta springa, för fasen vad jobbigt det var att börja om efter att jag gått de där metrarna.

Nej, tillbaka till garderoben!

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

