Så himla trött

Ah, shit vad trött jag är idag. Baloo också. Han brukar vara full av liv den här tiden på dagen. Hämta leksaker och vilja bli kliad och sådär. Han sover som en liten stock vid mina fötter just nu. Varför då?

Jo, sambon skulle komma hem igår efter sex dagar i Åre. Oturligt nog gick bilen de körde sönder efter vägen (tack och lov inte våran bil, om man får säga så utan att verka helt osympatisk) så jag fick åka och hämta dem. Femton mil enkel väg, åkte före åtta kom hem strax före tolv. Sen väntade vi till halv ett då sambons kompis tjej kom och hämtade honom, de skulle åka lika långt till. Usch 😛

Så jag och Baloo är rätt möra idag. Sambon började jobba sju imorse så hur han känner sig kan jag inte ens föreställa mig. Men det var en rolig avslutning på dan.

Den här dagen? Jag har pluggat lite. Nu tänker jag faktiskt baka lite för jag upptäckte i måndags att det börjar vara ont om kakor i frysen. Så kan vi ju inte ha det 😉

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

